Jeden telefon wystarczy, aby lekarz mógł poświęcić swój czas innemu potrzebującemu.
Kolejny raz pracownicy NFZ pokazują jak bardzo są oderwani od rzeczywistości (albo jak bardzo są cyniczni), bo na podstawie komentarzy umieszczanych w portalu można dojść do wniosku, że wykonanie "jednego telefonu" nie jest wcale takie proste. W praktyce wygląda to tak:
Próbowalem dodzwonic sie do przychodni ,zycze powodzenia poniewaz telefon albo zajety albo nie odbieraja , tak dalej ! jak za komunyopinia o: NZOZ Centrum Medyczne Ikar
opinia o: NZOZ Falmed
Falmed..........NIE ZNAM drugiej takiej przychodni w całej Polsce,gdzie NIGDY nie da się dodzwonić!!!!!!!!!!!!jak coś człowiek pilnie potrzebuje to jest tak zły,wypada wziąść wolne z pracy i jechać osobiście się dopytac co i jak-KOSZMAR.Panie z rejestracji to porażka i wizytówka tej przychodni,aż się odechciewa!Najbardziej miłą i kompetentną osobą w tej placówce jest Pani Falkowska,szkoda,że nie zdaje sobie sprawy jak traktowani są pacjenci!!!
Poradnia alergologiczna jest fatalna. Panie nie raczą odebrać telefonu, można dzwonić cały dzień a i tak się człowiek nie dodzwoni.opinia o: Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus
Nie da się dodzwonić, próbowałam już setki razy, nigdy mi się nie udało zapisać na wizytę!!! Pańcie siedzące w recepcji widocznie bardzo zajęte!opinia o: Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska "Cepelek"
opinia o: Poznański Ośrodek Specjalistyczny Usług Medycznych
zgroza!!!! 3 dni próbowałam się dodzwonić. Nikt nie odbiera.
Trzeba osobiście się pofatygować osobiście. Rozumiem że kobitki ciężko pracują, ale mam wrażenie ze telefon im przeszkadza i słuchawkę po prostu odkładają. Wywaliłabym nygusy na pysk. Nie zycze choroby i takich doswiadczen. Wstydzcie się.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz